Errors que has d’evitar en una estratègia de màrqueting

L’estratègia de màrqueting és molt important. És la base de tot negoci, perquè funcioni i progressi com ha de ser. Per això, hem de cuidar que estigui el més perfeccionada possible i que sigui una estratègia capaç d’enganxar seguidors per al nostre projecte.
És per això que avui et portem una llista dels errors que has evitar a l’hora de construir l’estratègia de màrqueting del teu negoci. Recorda que tota tàctica ha de tenir una anàlisi prèvia en el qual analitzis el que la teva marca o el teu producte necessita, i entenguis als teus clients per sobretot, per donar-los el que necessiten i fer créixer molt més el negoci.

Què hem d’evitar fer en una estratègia de màrqueting?

• Mals títols. Els títols són el ganxo principal de qualsevol part del web. És el que atraurà als teus clients, el que li donarà una noció del que podran trobar en el teu projecte per decidir si els interessa o no. Un mal títol podria generar-te moltes pèrdues, perquè pot fer que menys gent faci clic a la pàgina i, per tant, perdis una bona quantitat de potencials clients. Un títol breu, concís i atractiu et soluciona tot aquest problema.

• Paraules claus negatives. Com vam dir anteriorment, necessites conèixer al teu públic. Per a això, cal saber quines són les paraules claus que més et podrien ajudar a generar trànsit a la teva pàgina. Una paraula clau negativa pot dificultarte molt el SEO del teu producte i generar-te la pèrdua de diversos clients potencials. Pren-te el temps per pensar en el tipus de clients que tens i què necessiten.

• Manca de guany. I tot ve per la falta d’anàlisi i el poc coneixement d’una empresa pel que fa al seu client. Moltes marques inverteixen més en els seus clients del que poden rebre a canvi, realment. Per això, un cop més: no conèixer al teu públic és error base que podria fer el teu negoci caure.

• Extensions d’anuncis. Els anuncis són importants, perquè generen publicitat i trànsit per la pàgina. El mal ús d’aquests pot fer que el teu projecte generi pèrdues, tant en capital monetari, com en capital humà. És per això que és recomanable educar-se i estar atent a com utilitzar-los bé per no caure en això.

Evitant aquests errors aconseguiràs aconseguir una bona tàctica de màrqueting per posicionar la teva marca i aconseguir que el teu negoci surti a flotació a la web. Només has de tenir paciència, i, recorda, coneix al teu públic!

agencia marketing online barcelonaagencia seo barcelona